KANSELLERINGER/ENDRINGER
Vi behandler våre bestillinger veldig raskt og kan vanligvis dessverre ikke gjøre endringer etter at en bestilling er lagt inn. Hvis du ønsker å kansellere eller gjøre noen endringer i bestillingen din, vennligst kontakt oss på support@crafthub.no for å se om en endring kan gjøres.
Merk: Vær oppmerksom på at et standard transaksjonsgebyr på $2 ikke kan refunderes.
REFUSJON
En kunde kan kun be om refusjon ved mislighold av den leverte varen. I så fall må kunden levere bilder eller videoer for å støtte kravet.
Refusjon vurderes ikke i tilfeller der kunden:
1. Gjorde en feil ved bestilling av varene, for eksempel (inkludert, men ikke begrenset til) feil modellvalg, feil antall, feil i varens art.
2. Kansellerer bestillingen etter at kjøpet er fullført og betalt på plattformen.
For å være kvalifisert for refusjon må du returnere bestillingen din. Når returen er mottatt og inspisert, kan du søke om delvis refusjon eller butikkreditt. Refusjonen din vil bli behandlet, og tilbakebetalt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen 2–7 virkedager.
Merk: Fraktgebyrer (hvis noen) og transaksjonsgebyrer kan ikke refunderes.
FRAKT
Merk: Vi er ikke ansvarlige for skader forårsaket på produktet på grunn av feil bruk.
REFUSJON
Merk: Fraktgebyrer (hvis noen) og transaksjonsgebyrer kan ikke refunderes.
FRAKTKOSTNADER
Du vil være ansvarlig for å betale for fraktkostnadene når du returnerer varen. Fraktkostnader refunderes ikke. Det er obligatorisk å bruke en sporbar frakttjeneste – hvis du ikke bruker en sporbar frakttjeneste, vil vi ikke kunne fortsette med refusjonen.
FEIL ADRESSE
I disse situasjonene kan vi sende varen tilbake til deg, men bare hvis du dekker fraktkostnadene. Hvis du har flere spørsmål, vennligst kontakt support@crafthub.no