Gå videre til innholdet

Angrerett

KANSELLERINGER/ENDRINGER

Vi behandler våre bestillinger veldig raskt og kan vanligvis dessverre ikke gjøre endringer etter at en bestilling er lagt inn. Hvis du ønsker å kansellere eller gjøre noen endringer i bestillingen din, vennligst kontakt oss på support@crafthub.no for å se om en endring kan gjøres.

Merk: Vær oppmerksom på at et standard transaksjonsgebyr på $2 ikke kan refunderes.

REFUSJON 

En kunde kan kun be om refusjon ved mislighold av den leverte varen. I så fall må kunden levere bilder eller videoer for å støtte kravet.

Refusjon vurderes ikke i tilfeller der kunden:

1. Gjorde en feil ved bestilling av varene, for eksempel (inkludert, men ikke begrenset til) feil modellvalg, feil antall, feil i varens art.

2.  Kansellerer bestillingen etter at kjøpet er fullført og betalt på plattformen.

For å være kvalifisert for refusjon må du returnere bestillingen din. Når returen er mottatt og inspisert, kan du søke om delvis refusjon eller butikkreditt. Refusjonen din vil bli behandlet, og tilbakebetalt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen 2–7 virkedager.

Merk: Fraktgebyrer (hvis noen) og transaksjonsgebyrer kan ikke refunderes.

FRAKT  

Under transport kan det skje ulykker. Du kan være trygg på at vi er her for deg. Hvis du mottok en skadet vare, vennligst rapporter til support@crafthub.no innen 48 timer etter du mottok varen med et bilde som viser skaden på produktet(e). Vennligst oppgi ordrenummeret ditt i e-posten. Retur av det skadede produktet er ikke nødvendig.

Merk: Vi er ikke ansvarlige for skader forårsaket på produktet på grunn av feil bruk.

REFUSJON

For å være kvalifisert for refusjon må du returnere bestillingen din. Når returen er mottatt og inspisert, kan du søke om delvis refusjon eller butikkreditt. Refusjonen din vil bli behandlet, og tilbakebetalt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen 2–7 virkedager.

Merk: Fraktgebyrer (hvis noen) og transaksjonsgebyrer kan ikke refunderes.

FRAKTKOSTNADER

 Du vil være ansvarlig for å betale for fraktkostnadene når du returnerer varen. Fraktkostnader refunderes ikke. Det er obligatorisk å bruke en sporbar frakttjeneste – hvis du ikke bruker en sporbar frakttjeneste, vil vi ikke kunne fortsette med refusjonen. 

FEIL ADRESSE

Vær oppmerksom på at hvis du ikke mottar pakken etter å ha oppgitt feil eller ufullstendig adresse, vil vi ikke bli holdt ansvarlige og vil ikke kunne tilby full refusjon av bestillingsbeløpet ditt – du er ansvarlig for å oppgi tydelig og korrekt frakt- og faktureringsinformasjon ved bestilling.

I disse situasjonene kan vi sende varen tilbake til deg, men bare hvis du dekker fraktkostnadene. Hvis du har flere spørsmål, vennligst kontakt support@crafthub.no

100% fornøyd

Tusenvis av fornøyde kunder

Frakt over hele verden

30 dagers gratis retur

Sikker utsjekk

SSL sertifisert

24/7 kundeservice

Profesjonell kundeservice etter salg

}